Tosh.0 Blog

Tosh.0 Caption Challenge: You're Crap

Posted by: Sam Jarvis | July 14, 2014 at 4:00PM

You're Crap

She's long and thin, so she won't clog the toilet.

Think you have a better caption for this image?

Post your own joke about this picture in the comments. Then check back Friday at noon when we'll post our favorite!

And help us choose our favorite by liking the captions you think are best. We'll take your likes into consideration when making our pick.

[photo: Yoru Tamanaka/Staff/Getty Images]

Tags: 

asia

caption challenge

crap

hat

poo

poop

shit

toilet

weird

wtf

you're crap

Does It Come With Steamed Rice?

Posted by: Sam Jarvis | November 26, 2013 at 4:00PM

As opposed to everything else on the menu, which explodes the small intestine.

[via The Whatever]

Is It Racist – Blog Edition

Posted by: Sam Jarvis | September 18, 2013 at 2:00PM

I'm a yerrowtail kinda gal myself.

[thanks Myke!]

Tags: 

asia

asian

fillet

fish

grocery

offensive

racist

store

tilapia

tirapia

wtf

Haha I Get It Because 'Racism'

Posted by: Matt Koff | May 30, 2013 at 5:00PM

iheartnewyork2

Well, I know what I'm getting my Uncle Ralph for Christmas. (A hoard of Asians.)

[via Uber Humor]

He's Makin' A Run For It

Posted by: Sam Jarvis | May 21, 2013 at 2:00PM

Yes Jesus is Asian, and yes he always uses crosswalks.

[via Kotaku]

Tags: 

art

asia

cross

crucifix

naked

nude